خبری

خبری

خبری

معرفی کامل کنترلر هانتر

این نوع تایمرها معمولا برای هوشمند سازی باغچه های کوچک ساخته شده و برای باغها و فضاهای بزرگ قابل استفاده نمی باشد. فضاهای سبز در شهرها، باغات، زمینهای کشاورزی، سبزی کاریها و غیره همگی به آب نیاز دارند. خریدار پیش از خرید کارواش یا واترجت صنعتی باید سطح مکان مورد نظر برای شستشو را در نظر بگیرد زیرا انتخاب مدل واترجت بسیار به این موضوع بستگی دارد. در ادامه نمونههایی از انواع مشخصات کارواش صنعتی را برای شما آماده کردهایم تا با استفاده از مشخصات، نوع کارواش مناسب برای زمینه صنعتی خود را انتخاب کنید. با این کار در صورت نیاز به سرویس لوله ها به راحتی می توان جریان آب را قطع کرد. اما در کاربردی دیگر، صاحبان رستورانها و سالنهای غذاخوری میتوانند از این وسیله با اهداف نظافتی استفاده کنند.نباید فراموش کرد که به شکل نرمال پوشش تمام سطوح به شکل مستقیم و با مایع ضدعفونیکننده اصلاً آسان و اطمینانبخش نیست. با این کار احتمال نشت آب از بین می رود. چنانچه یک دستگاه نظافتی، سرعت کار را بالا ببرد، در نتیجه به نیروی انسانی زیادی نیاز نیست و در نتیجه بهره اقتصادی با وجود استفاده از آن بالاتر خواهد رفت. ابتدا رزوه ها را برای عدم وجود هرگونه ضایعات کنترل کنید، ضایعات می توانند عمل پیچاندن لوله را با مشکل مواجه کنند.

همچنین این دستگاه ها قادر به سم پاشی محیط می باشند. برای آبیاری یک روف گاردن یا فضای سبز به چه وسایلی احتیاج داریم؟ شرکت هانتر که یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید شیر برقی و آبپاش مخفی شونده است، شیر پی جی پی PGP را در مدل اتصال چسبی نیز تولید می کند. آب خروجی از پمپ کارواش فشار قوی به داخل شیلنگ فشار قوی رفته و از آن جا به تفنگی انتقال پیدا می کند. راه های تقویت سیستم ایمنی بدن راه های تقویت سیستم ایمنی بدن یا چطور بدن خود را در مقابل بیماری قوی کنیم؟ بعد از سفارش تجهیزات کارواش، برای تضمین کارایی خدمات خود لازم است یک مکان خوب را بیابید. که در آن دیافراگم تنها قسمت متحرکی است که با سیال در ارتباط است. تمام قسمت هارا پوشش دهید ولی در استفاده از آن افراط نکنید زیرا که چسب اضافه پس از بستن لوله خود به خود به بیرون هدایت می شود. از آنجاییکه شیر ها با استفاده از برق جریان آب را کنترل می کنند در عمل به دو نوع مهارت نصب نیاز است. پس از انجام همین کار در طرف دیگر شیر دستگاه آماده ی نصب در شبکه لوله کشی است.

پس از نصب شیر در شبکه ی لوله کشی برای اتمام کار می بایست اتصالات برق کاملا برقرار شوند. در شبکه های بزرگتر لوله کشی از قطعه اتصالی، در خروجی شیر برای اتصال به لوله های فرعی استفاده می شود. به همین علت، احتمال نشتی آب بسیار کاهش میابد. اگر کثیفی و رسوبات آب این حفره ها را مسدود کند، جریان آب بیش از حد محدود شده بسته شدن شیر بسیار کند می شود و یا کلاً باز می ماند. دلیل اینکار این اینست که تفلون مایع فضای بین دو لوله را کامل پر می کند و اتصالی محکم را به وجود می آورد. ورودی و خروجی شیر، هر دو بدون رزوه هستند و لوله ی پی وی سی به آن ها چسبانده می شود. قطر ورودی و خروجی مرسوم این شیرهای برقی یک و دو اینچ می باشد. انتخاب نوع باتری یا برقی بودن بسته به ولتاژ ورودی دارد. آداپتورهای نری و لوله های نیپل با رزوه های برش خورده به جای لوله ی نیپل با روزه های قالبی پیشنهاد می شود. با استفاده از آچار شلاقی لوله را به میزان یک چهارم دور، سفت کنید.

حدود سه چهارم از عمق رزوه ها را با تفلون مایع بپوشانید. در واقع دستگاه کارواش با تولید جریان آب پرفشار عملیات لایه برداری از سطوح را انجام می دهد که این کار با یک شوینده فشار قوی انجام می شود. مهم ترین بخش های تشکیل دهنده هر شوینده فشار قوی پمپ فشار قوی، موتور محرک، شیلنگ فشار قوی، تفنگی، لنس و نازل می باشند. سیستم های کنترل آبیاری قطره ای یکی از به صرفه ترین سیستم آبیاری می باشد که آب را به ریشه گیاه می رساند که این روش مانع تبخیر آب می شود. از بوبین به منظور قطع و وصل دستی یا اتوماتیک هم استفاده می شود. از شیربرقی هانتر به منظور قطع و وصل نمودن جریان آب میتوان استفاده نمود. این میدان مغناطیسی باعث فشار آوردن به پیستون زیرین بوبین می شود و در نتیجه پیستون بالا می آید و جریان از داخل مجرای شیر برقی عبور می کند و هنگامی که طبق برنامه زمان بندی داده شده به کنترلر، جریان قطع می شود، میدان مغناطیسی از بین رفته و پیستون به پایین حرکت می کند و باعث قطع شدن جریان آب می شود. اگر فیلتری نصب کنید که کیفیت آب سیستم آبیاری قطره ای را تضمین کند خوب است.

معرفی کامل کنترلر هانتر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۵:۴۴:۵۴ | نویسنده : آزیتا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.