خبري

خبري

خبري

معرفي كامل كنترلر هانتر

اين نوع تايمرها معمولا براي هوشمند سازي باغچه هاي كوچك ساخته شده و براي باغها و فضاهاي بزرگ قابل استفاده نمي باشد. فضاهاي سبز در شهرها، باغات، زمينهاي كشاورزي، سبزي كاريها و غيره همگي به آب نياز دارند. خريدار پيش از خريد كارواش يا واترجت صنعتي بايد سطح مكان مورد نظر براي شستشو را در نظر بگيرد زيرا انتخاب مدل واترجت بسيار به اين موضوع بستگي دارد. در ادامه نمونههايي از انواع مشخصات كارواش صنعتي را براي شما آماده كردهايم تا با استفاده از مشخصات، نوع كارواش مناسب براي زمينه صنعتي خود را انتخاب كنيد. با اين كار در صورت نياز به سرويس لوله ها به راحتي مي توان جريان آب را قطع كرد. اما در كاربردي ديگر، صاحبان رستورانها و سالنهاي غذاخوري ميتوانند از اين وسيله با اهداف نظافتي استفاده كنند.نبايد فراموش كرد كه به شكل نرمال پوشش تمام سطوح به شكل مستقيم و با مايع ضدعفونيكننده اصلاً آسان و اطمينانبخش نيست. با اين كار احتمال نشت آب از بين مي رود. چنانچه يك دستگاه نظافتي، سرعت كار را بالا ببرد، در نتيجه به نيروي انساني زيادي نياز نيست و در نتيجه بهره اقتصادي با وجود استفاده از آن بالاتر خواهد رفت. ابتدا رزوه ها را براي عدم وجود هرگونه ضايعات كنترل كنيد، ضايعات مي توانند عمل پيچاندن لوله را با مشكل مواجه كنند.

همچنين اين دستگاه ها قادر به سم پاشي محيط مي باشند. براي آبياري يك روف گاردن يا فضاي سبز به چه وسايلي احتياج داريم؟ شركت هانتر كه يك شركت آمريكايي در زمينه توليد شير برقي و آبپاش مخفي شونده است، شير پي جي پي PGP را در مدل اتصال چسبي نيز توليد مي كند. آب خروجي از پمپ كارواش فشار قوي به داخل شيلنگ فشار قوي رفته و از آن جا به تفنگي انتقال پيدا مي كند. راه هاي تقويت سيستم ايمني بدن راه هاي تقويت سيستم ايمني بدن يا چطور بدن خود را در مقابل بيماري قوي كنيم؟ بعد از سفارش تجهيزات كارواش، براي تضمين كارايي خدمات خود لازم است يك مكان خوب را بيابيد. كه در آن ديافراگم تنها قسمت متحركي است كه با سيال در ارتباط است. تمام قسمت هارا پوشش دهيد ولي در استفاده از آن افراط نكنيد زيرا كه چسب اضافه پس از بستن لوله خود به خود به بيرون هدايت مي شود. از آنجاييكه شير ها با استفاده از برق جريان آب را كنترل مي كنند در عمل به دو نوع مهارت نصب نياز است. پس از انجام همين كار در طرف ديگر شير دستگاه آماده ي نصب در شبكه لوله كشي است.

پس از نصب شير در شبكه ي لوله كشي براي اتمام كار مي بايست اتصالات برق كاملا برقرار شوند. در شبكه هاي بزرگتر لوله كشي از قطعه اتصالي، در خروجي شير براي اتصال به لوله هاي فرعي استفاده مي شود. به همين علت، احتمال نشتي آب بسيار كاهش ميابد. اگر كثيفي و رسوبات آب اين حفره ها را مسدود كند، جريان آب بيش از حد محدود شده بسته شدن شير بسيار كند مي شود و يا كلاً باز مي ماند. دليل اينكار اين اينست كه تفلون مايع فضاي بين دو لوله را كامل پر مي كند و اتصالي محكم را به وجود مي آورد. ورودي و خروجي شير، هر دو بدون رزوه هستند و لوله ي پي وي سي به آن ها چسبانده مي شود. قطر ورودي و خروجي مرسوم اين شيرهاي برقي يك و دو اينچ مي باشد. انتخاب نوع باتري يا برقي بودن بسته به ولتاژ ورودي دارد. آداپتورهاي نري و لوله هاي نيپل با رزوه هاي برش خورده به جاي لوله ي نيپل با روزه هاي قالبي پيشنهاد مي شود. با استفاده از آچار شلاقي لوله را به ميزان يك چهارم دور، سفت كنيد.

حدود سه چهارم از عمق رزوه ها را با تفلون مايع بپوشانيد. در واقع دستگاه كارواش با توليد جريان آب پرفشار عمليات لايه برداري از سطوح را انجام مي دهد كه اين كار با يك شوينده فشار قوي انجام مي شود. مهم ترين بخش هاي تشكيل دهنده هر شوينده فشار قوي پمپ فشار قوي، موتور محرك، شيلنگ فشار قوي، تفنگي، لنس و نازل مي باشند. سيستم هاي كنترل آبياري قطره اي يكي از به صرفه ترين سيستم آبياري مي باشد كه آب را به ريشه گياه مي رساند كه اين روش مانع تبخير آب مي شود. از بوبين به منظور قطع و وصل دستي يا اتوماتيك هم استفاده مي شود. از شيربرقي هانتر به منظور قطع و وصل نمودن جريان آب ميتوان استفاده نمود. اين ميدان مغناطيسي باعث فشار آوردن به پيستون زيرين بوبين مي شود و در نتيجه پيستون بالا مي آيد و جريان از داخل مجراي شير برقي عبور مي كند و هنگامي كه طبق برنامه زمان بندي داده شده به كنترلر، جريان قطع مي شود، ميدان مغناطيسي از بين رفته و پيستون به پايين حركت مي كند و باعث قطع شدن جريان آب مي شود. اگر فيلتري نصب كنيد كه كيفيت آب سيستم آبياري قطره اي را تضمين كند خوب است.

معرفي كامل كنترلر هانتر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۵:۴۴:۵۴ | نویسنده : آزيتا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.