خبري

خبري

خبري

دو كشور فرانسه و اوكراين در همه زمينه‌ها در حال توسعه همكاري ه

«ولاديمير زلنسكي» روز سه‌شنبه در نشست خبري مشترك با امانوئل ماكرون رئيس جمهوري فرانسه پس از ديدار امروز دو طرف در كي‌يف گفت: امروز، دو كشور فرانسه و اوكراين در همه زمينه‌ها در حال توسعه همكاري هستند؛ اما مشاركت ما در زمينه امنيت از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وي افزود: روند صلح يك موضوع محوري در گفتگو‌هاي ما بود. انتظار داريم كه به زودي بتوانيم بر اساس توافقات به دست آمده در نشست پاريس در دسامبر ۲۰۱۹، دور بعدي اجلاس چهارجانبه (نرماندي) را برگزار كنيم.

رئيس جمهوري اوكراين تأكيد كرد كه انتظار مي‌رود طي روز‌هاي آينده، نشستي در سطح مشاوران رهبران كشور‌هاي اجلاس چهارگانه (نرماندي) برگزار شود.

اجلاس چهارگانه نُرماندي شامل اوكراين، روسيه، فرانسه و آلمان در ژوئن ۲۰۱۴ با هدف حل و فصل درگيري‌هاي جاري در منطقه دونباس در جنوب شرقي اوكراين راه‌اندازي شد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴:۵۴ | نویسنده : آزيتا | نظرات (0)نظرات (0)

نكاتي راجع به ساعات كاري بازار فاركس

امروزه با توجه به همه گيري فضاي مجازي و همچنين شيوع بيماري كرونا، كسب و كار‌ها و منابع درآمدي كه در بستر اينترنت و فضاي مجازي وجود دارند، روز به روز بر محبوبيت آن‌ها افزوده مي‌شود. افراد از تمامي فرصت‌ها استفاده مي‌كنند تا سرمايه خود را افزايش دهند و كاري كنند كه به جاي كاهش ارزش سرمايه شان، هم سود ببرند هم ارزش سرمايه خود را حفظ كنند.

يكي از راه‌هاي سرمايه‌گذاري در بازار‌هاي مالي است. يكي از اين بازار‌ها فاركس است كه در آن افراد از سراسر جهان به معامله و خريد و فروش ارز‌هاي رايج مي‌پردازند و از اين راه سرمايه خود را سودآور مي‌كنند.

شايد شما هم جز اين افراد باشيد كه قصد داشته باشيد كه وارد اين بازار مالي شويد، اما بايد دقت كنيد مانند هر كار ديگر اگر بدون يادگيري و ذهنيت قبلي صرفا با فكر سود، وارد فاركس شويد، ممكن است نه تنها سودي نكنيد بلكه سرمايه خود را نيز از دست بدهيد. پس با ما همراه باشيد تا در اين مقاله نكات پايه‌اي آغاز معامله در فاركس را به شما بياموزيم.

بازار فاركس چيست؟

از فاركس، ميتوان به عنوان بزرگترين بازار مالي در دنيا نام برد. روش كار اين بازار به اين شكل است كه ارزش هر ارز در مقابل يك ارز ديگر تعيين مي‌شود. اجازه دهيد با يك مثال موضوع را برايتان بيان كنيم. مثلا ارز پوند در مقابل ارز دلار قرار مي‌گيرد و هر پوند ۱.۸۸ دلار ارزش‌گذاري مي‌شود. يعني چه؟ يعني شما اگر ۱ پوند سرمايه‌گذاري كنيد به جاي آن ۱.۸۸ دلار دريافت مي‌كنيد.

نكاتي راجع به ساعات كاري بازار فاركس

ساعت كاري بازار مالي فاركس به صورت ۲۴ساعته و شبانه روزي است. اما به اين معنا نيست كه به صورت شبانه روزي شما مي‌توانيد در هر بازاري كه خواستيد به معامله بپردازيد. بازار فاركس از چندين بورس از كشور‌هاي مختلف تشكيل شده است كه هر كدام ساعت شروع و پايان خاصي دارند و دقيقا علت ۲۴ساعته بودن بازار فاركس نيز همين است. چون در اين بازار بورس كشور‌هاي مختلف وجود دارد و ساعت و زمان در هر كشور نسبت به كشور ديگر متفاوت است، در نتيجه بازار فاركس بايد ۲۴ساعته باشد تا هر شخص بتواند در ساعت معيني در بورس مورد نظر خود به معامله بپردازد.

مزاياي خريد سرور اختصاصي براي تريد در فاركس و كريپتوكارنسي

شناسايي بازار هاي مختلف فاركس

همانطور كه بالاتر گفتيم بازار مالي فاركس، يك بازار بين المللي است كه بورس‌ها و ارزهايي را از كشور‌هاي مختلف در بر مي‌گيرد. در نتيجه شما بايد قبل از ورود به فاركس و آغاز معامله، به خوبي اين بازار‌ها را شناسايي كنيد و درك صحيحي از اين داشته باشيد كه ارز‌هاي هر كشور كدامند؟ چه عواملي باعث مي‌شود كه قيمت يك ارز بالا يا پايين برود؟ و…

توانايي پيش بيني بازار‌ها را كسب كنيد

قبل از هر چيزي شما بهتر است كه يك آشنايي با تحليل بنيادي و تكنيكال بازار‌هاي مالي داشته باشيد. اين به شما كمك مي‌كند كه بهتر و آسان‌تر و دقيق‌تر بتوانيد آينده يك بازار را پيش بيني كنيد و استراتژي درستي را براي معاملات خود طرح ريزي كنيد.

هميشه نبايد در حال معامله كردن باشيد!

در بازارهاي مالي و به خصوص فاركس، اين ديدگاه اشتباهي است كه بايد هر لحظه ما در حال معامله و خريد و فروش ارز باشيم تا بتوانيم سود كافي را داشته باشيم. گاهي اوقات شما بايد از معامله كردن دست بكشيد و منتظر بمانيد باتوجه به استراتژي معامله‌تان و گذشت زمان، حاشيه سودي كه پيش بيني كرده بوديد آغاز شود.

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۳:۴۰ | نویسنده : آزيتا | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By nasrblog.ir:.